VITAMIX

Z uwagi na prace serwisowe w dniach 30.08.2024 – 1.09.2024 realizacja Twojego zamówienia może się opóźnić.

Oficjalny
dystrybutor
Vitamix w Polsce

Warunki gwarancji

1. WARUNKI GWARANCJI

Wydłużony okres gwarancji jest udzielany przez Vitamix właścicielowi tego blendera, który składa się z podstawy blendera z silnikiem, wszelkich pojemników, pokrywek i popychaczy zakupionych łącznie (dalej zwany „Blenderem”) w Polsce wyłącznie do użytku osobistego w gospodarstwie domowym. Niniejsza gwarancja nie obejmuje produktów używanych do celów komercyjnych, wynajmu lub odsprzedaży – w takim przypadku sprzęt objęty jest standardowym okresem 2-letniej gwarancji od daty zakupu.

W przypadku zmiany właściciela blendera Vitamix w okresie gwarancyjnym, prosimy o dostarczenie nowemu właścicielowi kopii oryginalnego paragonu, aby móc zweryfikować datę rozpoczęcia okresu gwarancji.

2. CO OBEJMUJE GWARANCJA

Vitamix gwarantuje właścicielowi, że jeśli ten Blender ulegnie awarii w ciągu określonej liczby lat od daty zakupu z powodu wady materiałowej lub wykonawczej lub w wyniku normalnego zużycia spowodowanego zwykłym użytkowaniem w gospodarstwie domowym, autoryzowany Dystrybutor/Usługodawca Vitamix w ciągu 30 dni od otrzymania zwróconego Blendera bezpłatnie naprawi uszkodzony Blender lub część składową Blendera.

Jeśli, według wyłącznego uznania Vitamix, uszkodzony Blender lub część składowa Blendera nie może zostać naprawiona, Autoryzowany Dystrybutor/Usługodawca Vitamix dla gospodarstw domowych zdecyduje się na bezpłatną wymianę Blendera na ten sam model lub następny najbliższy model, jeśli oryginalny model nie jest już dostępny do zakupu. W takim przypadku data rozpoczęcia gwarancji pozostaje taka sama, jak data zakupu pierwotnego Blendera.

3. CZEGO NIE OBEJMUJE GWARANCJA

  1. Niniejsza gwarancja nie obejmuje blenderów używanych komercyjnie lub w zastosowaniach niezwiązanych z gospodarstwem domowym.
  2. Niniejsza gwarancja jest ważna tylko wtedy, gdy Blender jest używany i konserwowany zgodnie z instrukcjami, ostrzeżeniami i zabezpieczeniami zawartymi w instrukcji obsługi.
  3. Niniejsza gwarancja nie obejmuje uszkodzeń spowodowanych wypadkami (np. ciała obce w pojemniku podczas miksowania, upuszczenie urządzenia lub pojemnika itp.).
  4. Niniejsza Gwarancja nie obejmuje uszkodzeń powstałych w wyniku użytkowania Blendera poza krajem, w którym został sprzedany i zbudowany do użytku, a serwis gwarancyjny może być ograniczony do kraju, w którym Vitamix lub jego autoryzowani dystrybutorzy pierwotnie sprzedali Blender.
  5. Niniejsza gwarancja nie obejmuje zmian kosmetycznych, które nie mają wpływu na wydajność, takich jak przebarwienia, zadrapania lub skutki użycia materiałów ściernych lub środków czyszczących lub nagromadzenie żywności.

Pojemniki: przetwarzanie niektórych ziół i przypraw w pojemniku/kubku powoduje drobne uszkodzenie pojemnika/kubka i może spowodować przedwczesne zużycie ostrzy. Ślady piasku, grubego ziarna
i ściernych ziół również spowodują przedwczesne zużycie ostrzy. Zioła mogą zawierać olejki lotne i sprawiać, że pojemnik/kubek zatrzymuje olejki i powodować trwałe przebarwienia. W takich okolicznościach Twój pojemnik/kubek i ostrza nie są objęte gwarancją Vitamix.

Vitamix nie ponosi odpowiedzialności za koszty jakichkolwiek nieautoryzowanych napraw gwarancyjnych. Twój Vitamix może być serwisowany lub naprawiany wyłącznie przez Autoryzowanego Dystrybutora/Usługodawcę Vitamix dla gospodarstw domowych.

W celu zgłoszenia naprawy gwarancyjnej należy pobrać formularz zgłoszenia naprawy i po wypełnieniu przesłać na adres kontakt@profnes.com .

W przypadku zgłoszenia Blendera do naprawy gwarancyjnej w wydłużonym okresie gwarancyjnym konieczne jest przedstawienie dowodu zakupu przez osobę fizyczną, który będzie zawierał datę zakupu, model i numer seryjny urządzenia.

Wydłużony okres gwarancji nie dotyczy urządzeń zakupionych przez firmy i do celów profesjonalnych.

Zachęcamy do zachowania dowodu zakupu, możliwe również w formie elektronicznej (wystarczy czytelne zdjęcie faktury imiennej z wyszczególnionymi powyższymi danymi).

Firma Profnes Sp. z o.o., 02-495 Warszawa, Ryżowa 53 skontaktuje się z nabywcą i wyśle specjalne opakowanie transportowe kurierem – aby odebrać sprzęt i zabezpieczyć na czas transportu.